Ansichtkaarten webshop
Choose your language:
Categorieën
Aanmelden Nieuwsbrief




Aanmelden
Zoeken

Staat uw vraag er niet bij? Stel uw vraag via het contactformulier en ik neem z.s.m. contact met u op.

1. Ik ben niet woonachtig in Nederland, kan ik ook bestellen?

Ja, wij versturen wereldwijd. Klik hier voor de landenlijst.

2. Ik heb nog geen gebruikersnaam / wachtwoord, wat nu?

Wanneer u nog niet in het bezit bent van een gebruikersnaam en wachtwoord, kies er dan voor om als nieuwe klant te registreren. 

3. Ik ben mijn wachtwoord / gebruikersnaam vergeten?

Via deze pagina kunt u uw wachtwoord herstellen, kies voor wachtwoord vergeten (groene button). Wanneer u het wachtwoord en gebruikersnaam beide niet meer weet kunt u zich ten alle tijde registreren als nieuwe klant. Komt u er niet uit? Neem even contact op via het contactformulier. Dan helpen wij u z.s.m. verder.

4. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Wanneer u uw bestelling plaatst en de betaling is geslaagd, wordt deze in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen verstuurd.

Wanneer u bij uw bestelling kiest voor vooraf overmaken, krijgt u de factuur per email. Wanneer de betaling in is ontvangen wordt uw bestelling z.s.m. verstuurd. Dit kan een paar dagen langer duren dan wanneer er betaald wordt per iDeal.

U wordt per email op de hoogte gehouden omtrent de status van uw bestelling.
 
Veiligheid / privacy

1. Is de verbinding van de betaling veilig?

Ja, alle betalingen die wij aanbieden geschieden via een beveiligde SSL verbinding. Dit kunt u zien aan het slotje bovenin de webbrowser.

2. Worden de gevens die ik invul nog ergens anders voor gebruikt?

Nee, uw gegevens worden alleen gebruikt voor het versturen van uw bestelling.
Tevens is de gehele website voorzien van SSL encryptie en beveiliging. Dit kunt u zien aan het slotje bovenin de webbrowser.
 
Betalingen

1. Welke betalingsmogelijkheden bieden jullie aan?
Wij bieden de onderstaande betalingsmogelijkheden aan:

• IDEAL 

​• Bancontact / Mister Cash

• PAYPAL 

• Sofort

​• Giropay

• Visa / Mastercard / Maestro

• Vooraf overmaken - De factuur ontvangt u per email, zodra deze is voldaan
wordt uw bestelling z.s.m. naar u verstuurd.

• Factuur - Bij de levering ontvangt u de factuur, deze dient
binnen 8 dagen te worden voldaan. (geldt alleen voor bedrijven)

2. Wat moet ik doen wanneer mijn betaling niet gelukt is?

U krijgt automatisch een email met een overzicht van uw bestelling, ook als uw betaling niet gelukt is. Van elke niet gelukte betaling krijgen wij automatisch een melding. Binnen 1 a 2 dagen krijgt u een email met een factuur. Wanneer u deze voldoet wordt u bestelling z.s.m. naar u verstuurd. U wordt per email op de hoogte gehouden.

Ook kunt u het verschuldigde bedrag (staat op het overzicht) alvast overmaken op het volgende IBAN nummer:

IBAN: NL23RABO0160460727
BIC / SWIFT: RABONL2U

Aangezien binnengekomen betalingen regelmatig gechecked worden kan dit het verwerkingsproces versnellen.
 
Verzenden en kosten

1. Hoe wordt de bestelling verstuurd?

Afhankelijk van de grootte van uw bestelling wordt deze verzonden via PostNL in een luchtkussen enveloppe, brievenbusdoosje of kartonnen doos. Hier wordt veel zorg aan besteed zodat uw bestelling goed en onbeschadigd aankomt.

2. Wat zijn de verzendkosten?

Bij een besteding van € 20,00 aan ansichtkaarten wordt uw bestelling gratis verstuurd.
Bij bestellingen lager dan € 20,00 aan ansichtkaarten bedragen de verzendkosten € 1,95.

De verzendkosten worden automatisch berekend in de webshop.

De verzendkosten voor Belgie en Duitsland bedragen € 3,95.

De verzendkosten voor alle overige landen bedragen € 4,95. Klik hier voor een overzicht van de landen.

3. Wordt mijn bestelling eerder verstuurd wanneer ik betaal per iDeal?

Ja, wanneer u per iDeal betaald wordt uw bestelling in de meeste gevallen binnen 2 werkdagen verstuurd. Wanneer u kiest voor vooraf overmaken kan dit een paar dagen langer duren.
(Betalingen in het weekend worden vaak pas de eerst volgende werkdag door de bank verwerkt )


Voorraad en kortingen

1. Zijn de ansichtkaarten in de de webshop ook daadwerkelijk op voorraad?

Ja, alle ansichtkaarten in deze webshop zijn op voorraad.

2. Geven jullie ook kortingen op ansichtkaarten?

Ja, wanneer u 5 of meer ansichtkaarten van dezelfde soort besteld krijgt u korting. Dit wordt op de productpagina aangeven met staffelprijzen.

Een voorbeeld van de staffelprijzen:

  1 of meer - € 0,65 per ansichtkaart
  5 of meer - € 0,60 per ansichtkaart
10 of meer - € 0,55 per ansichtkaart

3. Hebben jullie ook aanbiedingen

In de webshop hebben wij ook een categorie kaarten in de aanbieding. Regelmatig worden deze aanbiedingen verversd. Meldt u aan op de nieuwsbrief en u wordt automatisch op de hoogte gehouden.
 

Overige vragen

1. Ik zie de tekst " Natuurlijkefoto.nl / Postcards-for-Postcrossing" op vele afbeeldingen op de site staan. Staat deze tekst ook daadwerkelijk op de kaart?

Nee, de ansichtkaarten worden geleverd zonder deze tekst. Deze tekst wordt alleen op de website getoond om misbruik tegen te gaan.

2. Wat houdt KiyOh in?

KiyOh is een klantenbeoordelings systeem dat wordt toegepast in de webshop van Natuurlijkefoto.nl. Na een bestelling wordt de klant uitgenodigd om zijn / haar oordeel te geven over de producten en dienstverlening van Natuurlijkefoto.nl. Deze feedback wordt meegenomen in eventuele verbeteringen aan de webshop en de ontwikkeling van nieuwe ansichtkaarten. Op de website wordt aan de linker /rechterkant de KiyOh widget getoond. Wanneer u hierop klikt krijgt u een nieuw venster met de beoordelingen.